Ваш результат в RealStorm Benchmark 2006

Автор pohgejib, 24 Травень 2008, 11:08:15

Попередня тема - Наступна тема

Ваш результат в RealStorm Benchmark 2006

0-199
0 (0%)
200-399
0 (0%)
400-599
0 (0%)
600-799
0 (0%)
800-999
0 (0%)
1000-1199
2 (10.5%)
1200-1399
0 (0%)
1400-1599
3 (15.8%)
1600-1799
0 (0%)
1800-1999
1 (5.3%)
2000-2199
1 (5.3%)
2200-2399
1 (5.3%)
2400-2599
2 (10.5%)
2600-2799
0 (0%)
2800-2999
0 (0%)
3000-3199
0 (0%)
3200-3399
2 (10.5%)
3400-3599
1 (5.3%)
3600-3799
0 (0%)
3800-3999
0 (0%)
більше 4000
2 (10.5%)
не запускав, але ближчим часом спробую
1 (5.3%)
тест не запускається
0 (0%)
технологія не цікавить
3 (15.8%)

Всього голосів: 19

pohgejib

Даний бенчмарк використовує технологію трасування променів, яка дає фотореалістичну картинку, і через років 5-10 буде правити в іграх.
даний бенчмарк створений ще 2006 році, коли 10-м діректом навіть і не пахло.
щоб скачати його тиснем ссилку
бенчмарк проганяєм з вказаними налаштуваннями:


щоб побачити ваш результат запускаєм RSResultBrowser.exe з папки програми.

мій результат

також є ряд ігор та інших матеріалів на сайті http://www.realstorm.com/

позволю собі замінити що технологія, в прямому значенні "вб'є" майкрософт розом з її діректом 10-11  :D
Село неначе погоріло, Неначе люди подуріли, Німі на панщину ідуть і діточок своїх ведуть.

H8erdrug

Мой неигровой ноутбук Dell Vostro 1400( Celeron 1,86, 1 gb ddr2 533 mhz, geforce 8400 m gs 128 mb) набрал вот столько. Позже может и комп протестирую.


.............А чтоб тебе...
ЦитатаОшибка!
Папка upload заполнена. Попробуйте файл меньшего размера или свяжитесь с Администратором.


Вобщем, не хочу никуда заливать. Там 1182 балла при рекомендованых настройках.

S.N.S

чот СТРАННЫЙ етот тест! У меня 1582 на GeForce7600gs 256mb ddr3 625\1250
при разрешении 1024*768! :P
"Ми ковалі нашого щастя":)

Ellington

Цитата: pohgejib від 24 Травень 2008, 11:08:15позволю собі замінити що технологія, в прямому значенні "вб'є" майкрософт розом з її діректом 10-11  :D
Посмотрел скриншоты на офф сайте... :-Xмакрософт со своим директами будет жить  :)
CPU:AMD Semron 3000-1800@2400Мhz/MB:ASRock K8NF6G-VSTA/RAM:1 Gb DDR 400/HDD:2x80 Gb Seagate+40 Gb IBM/GPU:Sapphire Radeon X1800 GTO/Case:AeroCool M40-300W

max.sim

Цитата: S.N.S від 24 Травень 2008, 11:41:36
чот СТРАННЫЙ етот тест! У меня 1582 на GeForce7600gs 256mb ddr3 625\1250
при разрешении 1024*768! :P
Ага, а у меня 1551 на Vista + GeForce 8600GTS 256MB + Athlon X2 3800+ в разрешении 640*480, а вот уже в разрешении 1280*1024 - 1847 баллов! Это как? Причём видеокарта ни на градус не повысила свою температуру, а процессор использует только одно ядро(85-95%), а второе тупо стоит(10-15%). Бред!!! Хотя выглядит красиво :D.

ostman

интиресный тест. особено интиресно становитса когда результат в 640х480(2243) меньше чем в 1200х1024(2715), и ели это не ошыбки теста то возможно в отличии от директа при использывонии трасировки лучей производительность только повышаетса при увиличении разрешения картинки(хотя лично мне както не веритса :-\)

Panzer


Edd.Dragon

Зачем так много вариантов ответов в опросе, можно было и плотнее разбить :)

Цитата: pohgejib від 24 Травень 2008, 11:08:15
позволю собі замінити що технологія, в прямому значенні "вб'є" майкрософт розом з її діректом 10-11  :D
Всегда что-то новое убивает старое. Например искусственный сверхинтеллект убъет обычную человеческую исследовательскую деятельность  :D


max.sim

 Народ, а что, только у меня одного на одном ядре тест идёт? Или никто не смотрел? А то что-то много непоняток у меня с процом внезапно стало :D!

Anton T.


pohgejib

#10
Цитата: Ellington від 24 Травень 2008, 12:26:22
Посмотрел скриншоты на офф сайте... :-Xмакрософт со своим директами будет жить  :)
майкрософт приречений на загибель. хіба що почнуть боротися з цією технологією.
на рахунок скрінів: з виходом діректом 10,1 давали скріни на яких демонструвалося реалістичне обємне освітлення:

а веду я до того, що трасування променів першочергово демонструє це (!!!ще з 2006 року!!!), гарантуючи фізичні явища заломлення та відбиття. тобто виходить що дірект 10,1 відстав від трасування на !2 роки!
можу вас запевнити що жоден з діректів не зуміє зробити реалістичність цих явищ, наприклад розмитість тіней від високих предметів (чим дальше від обєкта тим тінь розмитіша):

або також тіні від кількох джерел світла (ви бачили хоча б одну таку гру на діректі???, зрозуміло що ні  :)). а обговорювана технологія дає нам ці всі явища в повній красі та реалістичності, хоча потребує максимум ресурсів на їх здійснення.
за трасуванням променів - майбутнє ігроіндустрії. 

Цитата: ostman від 24 Травень 2008, 15:38:03
интиресный тест. особено интиресно становитса когда результат в 640х480(2243) меньше чем в 1200х1024(2715), и ели это не ошыбки теста то возможно в отличии от директа при использывонии трасировки лучей производительность только повышаетса при увиличении разрешения картинки(хотя лично мне както не веритса :-\)
у вікні RSResultBrowser відображаються результати інших систем, можливо ти з ними попутав.

даний тест привівся лише для ознайомлення з технологією. підтримка двоядерників не гарантується  :)
якщо бути точним то він для тестування професійних відеокарт, які створенні для роботи в Maya, Autodesk і т.д.

P.S. зверніть увагу на переключатель під Rolling Demo
в тесті 2/5 набрав: 2442 (!9 джерел світла!)
в 3/5: 5193
в 4/5 і 5/5: не підтримується.
Село неначе погоріло, Неначе люди подуріли, Німі на панщину ідуть і діточок своїх ведуть.

hp

А у меня на 4 пеньке вот что получилось 1390!!!видюха 256 мб радион X550!!! :)
Modding and Linkin Park rulse!!!!!

Garfield


max.sim

#13
Цитата: pohgejib від 25 Травень 2008, 13:27:01
майкрософт приречений на загибель. хіба що почнуть боротися з цією технологією.
на рахунок скрінів: з виходом діректом 10,1 давали скріни на яких демонструвалося реалістичне обємне освітлення:

а веду я до того, що трасування променів першочергово демонструє це (!!!ще з 2006 року!!!), гарантуючи фізичні явища заломлення та відбиття. тобто виходить що дірект 10,1 відстав від трасування на !2 роки!
можу вас запевнити що жоден з діректів не зуміє зробити реалістичність цих явищ, наприклад розмитість тіней від високих предметів (чим дальше від обєкта тим тінь розмитіша):
По уровню реалистичности конечно DX пока проигрывает, НО КАКОЙ ЦЕНОЙ ДАЁТСЯ ЭТА РЕАЛИСТИЧНОСТЬ? Ведь у меня при 1024*768 где-то 6 кадров в секунду(а сцены то далеки от игровых ситуаций!), в то время как в кризисе 20-30 FPS! Кому такая реалистичность нужна? Геймерам так точно не подходит! Только в 3D редакторах.
Цитата: pohgejib від 25 Травень 2008, 13:27:01
якщо бути точним то він для тестування професійних відеокарт, які створенні для роботи в Maya, Autodesk і т.д.
А у меня видеокарта вообще не используется в этом тесте, т.к. при такой частоте кадров в секунду она должна хотя-бы нагреться, а она на 48 градусах на протяжении всего теста!

pohgejib

повністю погоджуюсь з тим що зараз це не актуально.

як можна змиритися з накладанням тіней від різних обєктів (в теперішніх іграх)?  :P
Село неначе погоріло, Неначе люди подуріли, Німі на панщину ідуть і діточок своїх ведуть.

morontt

C2D E8400@3.42MHz - 3495
Celeron 220@1.2GHz - 962

На реальный шторм тест что-то не тянет :) Не прикрутить к трассировке лучей поддержку многопоточности - грех!

Цитата: pohgejibякщо бути точним то він для тестування професійних відеокарт
Если быть точным, то данный тест к видеокартам вообще никаким боком не относится.