Гарантия на видеокарту - стоит ли подымать шум

Автор VLASEVICH, 26 Лютий 2010, 16:25:24

Попередня тема - Наступна тема

VLASEVICH

Дело обстоит так - сломалась видеокарта, позвонил в магазин сказал так и так - они визите ее к нам. Я привез и отдал им.Прошло уже 4 недели а моя видуха еще не у меня, звонил им периодически ответы только "еще ничего не ясно она в Киеве там что-то там" . Сказали что мою Asus 8800gts 512 починили. Ладно там 1-2 недели, но не 4 недели же !
Вопрос какие у меня есть права по этому поводу ? Идти ругаться что так долго или еще что то делать в мою пользу ?
Или я еще должен радоваться что за эту работу взялись  ?

βεερ_βooρ

И что эта тема делает в разделе  "Сайты и сервисы"?
Перенеси в "Видеокарты и мониторы"
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
All that's here is Fear! Suppression! Betrayal! Despair! Contempt! Regret! Sadness! Anguish! Madness! And Pain, right?

user_lol

Знач маєш повне право на них сваритись  :) Згідно Закону України про захист прав споживачів:

ЦитатаУ разі  виявлення  протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця),    або    фальсифікації   товару,   підтверджених   за
необхідності висновком  експертизи,  споживач,  в  порядку  та   у
строки,  що  встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:

     1) розірвання  договору  та  повернення  сплаченої  за  товар
грошової суми;

     2) вимагати  заміни  товару  на  такий  же   товар   або   на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Цитата9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків  товару  вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.


    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з
доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
незалежно від моделі.
Для цього продавець, виробник (підприємство,
що задовольняє вимоги споживача,  встановлені частиною першою цієї
статті)  зобов'язані  створювати  (мати)  обмінний  фонд  товарів.

Перелік   таких   товарів  (  172-94-п  )  визначається  Кабінетом
Міністрів України.

За кожний  день  затримки виконання вимоги про надання товару
аналогічної марки (моделі,  артикулу,  модифікації) та  за  кожний
день   затримки   усунення   недоліків  понад  установлений  строк
(чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка  відповідно
в розмірі одного відсотка вартості товару.

     При усуненні  недоліків  шляхом  заміни комплектуючого виробу
або  складової  частини  товару,  на  які  встановлено  гарантійні
строки,  гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову
частину обчислюється починаючи від дня видачі  споживачеві  товару
після ремонту.

ЗІ Там багато є важливого ше, почитай  ;)

VLASEVICH

Огромное спасибо, теперь за мной закон, буду знать что можно от них требовать и буду требовать по закону >:(