PhysX с помощью видеокарты GF 8600GT 256Mb

Автор opatskyi, 20 Листопад 2009, 10:49:31

Попередня тема - Наступна тема

opatskyi

Просветите, как подключить и настроить 8600GT в моей системе(подробности в профиле)?
C2D E8200 | ASUS P5K |Gainward Phantom GTX560Ti 1 GB | Kingston DDR2-6400 2x1024+Samsung DDR2-6400 2x1024 | WD 500 GB | Samsung 640 GB | Chieftec DH-03B-SL & GPS-450AA-101A | NEC AD-7203S-0B | AVerMedia 509+FM | NEC EA231WMi +3x1.5 Tb Samsung(внешние 3,5")+500Gb WD 2.5"

ramon_666

#1
Твоя мать не поддерживает SLI, так что никак :)

UP
Оказывается можно? :-\ У меня самого P5K Pro и я хотел купить GTS250 + 9600GSO на физику, но думал, что это уже считается SLI, которую мать не поддерживает :)
Время - не деньги, время - песок!..

ostman

ставиш 8600GT в нижній PCI-E, запускаєш ОС, ставиш драйвер на 8600GT, заходиш в Nvidia Control Panel -> Set PhysX configuration, дозволяєш обрахунок фізики на GPU і вказуєш на якій саме відеокарті(тобто вибираєш 8600GT).

opatskyi

Драйвер ставити для 8600, попередньо відключивши 8800, чи можна робити це не відключаючи 8800, конфлікту не буде?
C2D E8200 | ASUS P5K |Gainward Phantom GTX560Ti 1 GB | Kingston DDR2-6400 2x1024+Samsung DDR2-6400 2x1024 | WD 500 GB | Samsung 640 GB | Chieftec DH-03B-SL & GPS-450AA-101A | NEC AD-7203S-0B | AVerMedia 509+FM | NEC EA231WMi +3x1.5 Tb Samsung(внешние 3,5")+500Gb WD 2.5"

ostman

не повино бути, але краще запускати установку драйвера через "диспетчер устройств", а не запускати setup драйвера інакше установка може просто оновити драйвер на основну відеокарту

opatskyi

#5
ок, попробую, а взагалі є зміст це робити, чи моєї 8800gts вистачить, скажімо для Анабіоза 1900Х1080? ОС - ХР,дірект 9
8600 в мене є, залишилась після апгрейду, лежить без діла :-*

C2D E8200 | ASUS P5K |Gainward Phantom GTX560Ti 1 GB | Kingston DDR2-6400 2x1024+Samsung DDR2-6400 2x1024 | WD 500 GB | Samsung 640 GB | Chieftec DH-03B-SL & GPS-450AA-101A | NEC AD-7203S-0B | AVerMedia 509+FM | NEC EA231WMi +3x1.5 Tb Samsung(внешние 3,5")+500Gb WD 2.5"

ostman

в залежності від того як PhysX реалізований в грі, якщо є можливість включення апаратного розрахунку то продуктивність повинна суттєво збільшитись інакше приросту продуктивності практично не буде
тут можна знайти ігри які підтримують апаратне прискорення PhysX