Створення свого DNS серверу для ігор

Автор skif, 08 Січень 2010, 15:41:50

Попередня тема - Наступна тема

skif

У мене нет ОГО, Zyxel P660RT2 EE, працює в режимі маршрутизатора, айпі змінюється з кожним підключенням.
Надумав створити свій сервер, наприклад для Counter Strike. Для цього зайшов на чудовий сайт www.dyndns.com, створив свій ДНС сервер, скачав невелику утиліту(чи клієнт) з цього ж сервера, яка ловить апішку кожного сеанса звязку і привязує її до моно статичного сервера...
Хтось таким чином ставив сервер наприклад для Counter Strike 1.6, чи там потрібно ще шось докачувати до самої контри? Чи реально таке? Далі б слід було цей ДНС напевно у модемі прописати?

[вложение удалено администратором]

aNGeL

[CCCР]: ИС-7, ИС-4, Об. 277, Об.705А, СТ-II, Об. 268, Об. 268\4, Об. 261, Об. 140, Т-62А, Об. 430У, К-91
[Германия]: Maus, Е100, G.W. E 100 [США]: T110E5 [Франция]: AMX M4 mle. 54, AMX 50B [Британия]: Super Conqueror

skif


aNGeL

Цитата: skif від 08 Січень 2010, 15:49:07
а як інакше без нього?
ну я поднимал сервера КоД4 и Дьябло 2. Ни разу никакие дополнительные ДНС сервера мне не нужны были.

З.Ы. спросил у пары знакомых, которые админили сервера КС, они сказали что ни о чем таком не слышали
[CCCР]: ИС-7, ИС-4, Об. 277, Об.705А, СТ-II, Об. 268, Об. 268\4, Об. 261, Об. 140, Т-62А, Об. 430У, К-91
[Германия]: Maus, Е100, G.W. E 100 [США]: T110E5 [Франция]: AMX M4 mle. 54, AMX 50B [Британия]: Super Conqueror

skif

Цитата: aNGeL від 08 Січень 2010, 15:51:03
З.Ы. спросил у пары знакомых, которые админили сервера КС, они сказали что ни о чем таком не слышали
а це було по неті чи по локальній мережі, можливо у них були статичні айпішки

aNGeL

дык что бы все нормально работало только статик нада, а извращаться с чем то подсобным, которое убирает виртуально НАТ - себе дороже выйдет.
[CCCР]: ИС-7, ИС-4, Об. 277, Об.705А, СТ-II, Об. 268, Об. 268\4, Об. 261, Об. 140, Т-62А, Об. 430У, К-91
[Германия]: Maus, Е100, G.W. E 100 [США]: T110E5 [Франция]: AMX M4 mle. 54, AMX 50B [Британия]: Super Conqueror

skif

Цитата: aNGeL від 08 Січень 2010, 16:12:53
дык что бы все нормально работало только статик нада, а извращаться с чем то подсобным, которое убирает виртуально НАТ - себе дороже выйдет.
я десь в неті вичитав що можна і таким чином (через DynDns) - але не було зрозуміло ак це все налаштувати - думав може тут хтось цим забавлявся  ;)

skif

все - інформацію знайшов - пробую ставити  :)

Ivanko1

Простите, немного оффтоп:
Сколько приблизительно трафика в час кушает CS 1.6 или Source, если играют двое-трое (или больше) людей? :-\

vetos

Цитата: Ivanko1 від 11 Січень 2010, 00:09:59Сколько приблизительно трафика в час кушает CS 1.6 или Source, если играют двое-трое (или больше) людей?
Ну, если очень приблизительно... то CS Source кушает в час около 55 Мб (входящий/исходящий). Но эта цифра может немного вырасти, если много говорить во время игры, использовав встроенный голосовой чат.  :D Это клиент...

Сорри за оффтоп.  :)

skif


vetos

Цитата: skif від 11 Січень 2010, 20:36:24проте бачу створення сервера не просто
Есть вариант как запустить сервак с контрой попроще... только через Steam. Естественно, что у игроков тоже должны быть лицензионные версии СS и учетка в Steam.  ;)